Remarketing Campagnes


Bij een remarketing campagne is het mogelijk om bezoekers die uw website hebben verlaten op een later moment advertenties tonen. Het is zelfs mogelijk om de boodschap in de advertenties af te stemmen op basis van het gedeelte (of product) waar ze de website hebben verlaten.


Remarketing kanalen

Remarketing Advertenties kunnen diverse kanalen worden vertoond. Hieronder de meest gebruikte kanalen:

 

  • Facebook: Toon advertenties aan website bezoekers of mensen uit uw e-mailbestand
  • Google Display Netwerk: Toon advertenties op het grootste website netwerk.
  • Remarketing for search (RLSA): Laat zoekadvertenties zien aan mensen die uw site eerder bezochten.
  • Dynamic remarketing: Toon advertenties aan winkelwagenverlaters met daarin laatstbekeken producten
  • Youtube: Toon advertenties aan mensen die uw video bekeken of toon videos aan mensen die op uw website zijn geweest.

 

De voordelen van remarketing

  • Mensen bereiken die al geïnteresseerd zijn
  • Relevante advertenties laten zien
  • Beslissingen van potentiële klanten beïnvloeden
  • Zeer hoge succespercentages en ROI.
 

Wilt u geïnspireerd worden?

 

Bel met GO eMarketing via 06-42206223 of email voor een vrijblijvende, inspirerende brainstormsessie met één van onze specialisten.

 

Wij verbazen u graag met sterke analyses en nieuwe inzichten.

content-right