A/B Testing


A/B testen is het gelijkelijk verdelen van bezoekers over een aantal varianten (2 of meer) van één webpagina om te testen welke variant het beste werkt. De bezoeker zelf zal hier helemaal niks van merken. Dit geeft statistisch onderbouwde inzichten in welk elementen (tekst, afbeelding, button, kleur, etc.) invloed hebben op het gewenste gedrag op een pagina. De uitkomst geeft meer inzicht in de doelgroep en nieuwe kennis die u kunt gebruiken om de pagina of uw gehele site te verbeteren. De voordelen van A/B testing

 

  • Stapsgewijs conversie verhogen
  • Verbetering op basis van Objectieve data in plaats van aannames.
  • Live testen met echte gebruikers

 

Onze werkwijze 

  • Grondig vooronderzoek: Welke pagina’s (meestal landingpages) hebben de meeste invloed op conversie doelen op de website.
  • Uitwerken gestructureerd testplan
  • Formuleren hypotheses
  • Uitwerken test variaties van 1 pagina.
  • Testperiode. Er wordt net zo lang getest totdat de uitkomsten statistisch significant zijn.
  • Verslag testresultaten en aanbevelingen voor vervolgtests.

 

Waarom GO eMarketing 

  • Ruime ervaring met user experience en conversie optimalisatie
  • Ervaring met professionele tools zoals Virtual Website Optimizer, Optimizely, Unbounce en Crazyegg.
  • Heldere rapportages & dashboards
  • Proven track record van tevreden klanten
  • De gecertificeerde specialisten
  • Duidelijk advies voor het behalen van meer sales, leads en klanten!
 

Wilt u geïnspireerd worden?

 

Bel met GO eMarketing via 06-42206223 of email voor een vrijblijvende, inspirerende brainstormsessie met één van onze specialisten.

 

Wij verbazen u graag met sterke analyses en nieuwe inzichten.

content-right